کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9163 | مشاهده و دانلود: 737504241 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316382 | نظرات: 37888
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

با ویژگی جذاب و جدید اسکایپ آشنا شوید

به گزارش سافت گذر، بسیاری ها بر این باورند که اسکایپ دارد روزهای پایانی عمرش را پشت سر می گذارد ولی مایکروسافت مدام این سرویس ارتباطی خودش را آپدیت و به آن ویژگی های جدید اضافه می کند. این شرکت حالا نسخه 8.67 اسکایپ را به دست کاربران رسانده تا قابلیت های مایکروسافت تیمز را به این برنامه آورده باشد.

مایکروسافت اسکایپ مایکروسافت اسکایپ

مهمترین ویژگی آورده شده همراه با این آپدیت، Together Mode است که نمای جدیدی از تماس های تصویری را به ارمغان می آورد. با این حالت، کاربران می توانند ببینند که سایرین در محیط کلاس یا کافی شاپ نشسته اند. هدف آن است که محیط مجازی برقرار شده طبیعی تر جلوه کند و این احساس به افراد منتقل شود که گویا در کنار هم حضور یافته اند. علی رغم اینکه در لیست معرفی تغییرات فقط اشاره شده که این ویژگی در ورژن دسکتاپی اسکایپ وجود دارد ولی گویا در نسخه های موبایلی این برنامه نیز امکان بهره مندی از آن فراهم شده است.

جدای از این قابلیت، نسخه جدید اسکایپ دسکتاپی ویژگی پس زمینه های مجازی برای تماس های تصویری را دریافت کرده است. به علاوه، از این پس می توان همزمان با برقراری تماس، سایرین را نیز با استفاده از شماره تلفن همراهشان به ارتباط آغاز شده، افزود. در اندروید 11 هم اسکایپ از این به بعد از قابلیت های گفتگوهای حبابی، مکالمات اولویت دار و فضای مکالمه ای پشتیبانی می کند.

برای کاربران Amazon Kindle Fire، نسخه جدیدی از اسکایپ تولید شده ولی هنوز نمی دانیم امکانات تازه آن در چه زمینه ای هستند. لازم به ذکر است که دستگاه های Kindle مدتی می شد که از اسکایپ منسوخی استفاده می کردند که شبیه ورژن مخصوص این برنامه در اندروید 5.1 یا قدیمی تر بود.

جدای از امکانات نامبرده، مایکروسافت مشکلات زیر را نیز از اسکایپ حذف کرده است:

 

•    جلوگیری از رفتن اسکایپ macOS به صورت خودکار به حالت اسلیپ
•    برطرف شدن مشکل توقف تماس های تصویری در فریم اول
•    برطرف شدن مشکل خطای جاوا اسکریپت هنگام اجرای اسکایپ در سرورهای ویندوز
•    برطرف شدن مشکل توقف تماس های تصویری حین برقراری تماس

این آپدیت از هم اکنون عرضه شده ولی اگر هنوز نتوانسته اید آن را دریافت کنید، متعجب نشوید زیرا به تدریج در حال منتشر شدن است.

 

 
منبع: neowin.net 
 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 48219 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/09/29 تعداد مشاهده: 2681
سافت گذر